نیم ست استیل شیک کد N 8019
فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

یک شنبه 6 تير 1400
ن : senatormode

نیم ست استیل شیک کد N 8019

نیم ست استیل شیک کد N 8019 از جمله نیم ست های استیل با رنگ بدنه ثابت مناسب استفاده دختران و بانوان بوده که با ظاهری برگرفته از مدل نیم ست طلا طراحی و تولید شده است. این نیم ست جذاب دارای یک جفت گوشواره به همراه پلاک بوده که برای راحتی شما مجهز به زنجیر نیز می باشد. به همین دلیل بوده که برای استفاده از محصول دیگر نیاز به خرید مجزا نخواهید داشت.

توجه داشته باشید نوع گوشواره های نیم ست استیل شیک کد N 8019 از گروه گوشواره میخی می باشد، به همین دلیل بوده که به راحتی برای استفاده آماده بوده و زمانی را از شما نخواهید گرفت. وزن تمام این نیم ست تنها 120 گرم بوده که از این میزان وزنی بالغ بر 10 گرم به هر دو گوشواره آن اختصاص دارد. به همین دلیل است که علاوه بر مهمانی و مجالس ، از این نیم ست می توانید برای استفاده روزمره خود نیز بهره برداری کرده و احساس خستگی نخواهید داشت.

طراحی ظاهری این نیم ست رنگ ثابت در واقع از گوی های طلایی رنگ تشکیل شده که بر روی تمامی بخش های آن نگین های اتمی درخشانی به کار گرفته شده است. درخشندگی و رنگ زیبا این نیم ست به آراستگی ظاهر شما می افزاید. بدنه این محصول از جنس مقاوم و باکیفیت استیل انتخاب شده تا در صورت تماس با آب و یا استفاده در داخل استخر و حمام دچار افت کیفیت نشود. این نیم ست استیل دارای جعبه بسته بندی نیز می باشد.

 

برای مشاهده بدلیجات و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست استیل شیک کد N 8019



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نیم ست, خرید نیم ست, نیم ست استیل,